چگونه آرد برنج را جایگزین آرد سفید کنیم؟

اگر مایع اضافی اضافه نمی کنید، سایت ما پیشنهاد می کند به جای آرد همه منظوره از 7/8 فنجان (14 قاشق غذاخوری) آرد برنج استفاده کنید. آرد برنج را می توان با سایر آردهای بدون گلوتن و آردهای بدون دانه ترکیب کرد.

آیا می توان آرد برنج سفید را جایگزین آرد همه منظوره کرد؟

در برخی از دستور العمل ها، می توان آن را تا حدی جایگزین آرد همه منظوره کرد، اما نه به طور کامل. آرد برنج سفید یا برنج قهوه ای تازه که به طور طبیعی بدون گلوتن است، می تواند به جای آرد همه منظوره در مقادیر بسیار کم در پخت و پز استفاده شود، مانند غلیظ شدن در سس ها یا خورش ها.

برنج قهوه ای برای لاغری

آیا آرد برنج یک جایگزین قابل قبول است؟

اگر آرد برنج چمپا یاسوج شما تمام شده است، نیازی به وحشت نیست، اما دستور پخت شما آن را می طلبد. چندین جایگزین عالی برای آرد برنج وجود دارد که در زیر به هر یک و نحوه استفاده از آن خواهیم پرداخت.

پنکیک و نودل برنج جنوب هند معمولا با آرد برنج درست می شود. آنها همچنین می توانند به عنوان یک جایگزین بدون گلوتن برای تهیه کیک، کاپ کیک و بیسکویت استفاده شوند. هر چیزی که در جایگزینی آرد برنج به دنبال آن هستید، آن را در اینجا پیدا خواهید کرد. آرد بادام، آرد نارگیل، آرد همه منظوره، نشاسته ذرت، آرد تاپیوکا، آرد ارزن، آرد نخودچی و آرد سورگوم محبوب ترین جایگزین های آرد برنج هستند.

آیا می توان با آرد برنج پخت؟

آرد برنج به سادگی برنجی است که ریز آسیاب شده باشد. اگر آرد برنج قهوه ای می خواهید از برنج قهوه ای و اگر آرد برنج سفید می خواهید از برنج سفید استفاده کنید. آرد برنج قهوه ای را می توان جایگزین آرد برنج سفید کرد، همانطور که آرد گندم کامل را می توان جایگزین آرد سفید کرد.

تجارت و صادرات برنج قهوه ای

آرد برنج غلیظ‌تر است و عطر و طعم عمیق‌تری نسبت به آرد برنج دارد که بافتی سبک و طعمی خنثی دارد. برای در نظر گرفتن بافت اضافی که آرد برنج قهوه ای دکتر بیز اضافه می کند، معمولاً هنگام پختن دستور پخت با آن، باید کمی تخم مرغ یا مایع بیشتری اضافه کنم.

اگر از آزمایش کردن لذت می برید، ادامه دهید. در غیر این صورت، توصیه می کنم به نوع آرد مشخص شده در دستور غذا (قهوه ای یا سفید) بچسبید. از آنجایی که خمیر آرد برنج کمی چسبنده تر و جاذب تر از آرد گندم است، توصیه می کنم از دستور پخت مخصوص آرد برنج استفاده کنید.

آیا می توان در دستور پخت آرد برنج را جایگزین آرد نارگیل یا آرد بادام کرد؟

نه! از آنجایی که آرد برنج بسیار متفاوت از آرد نارگیل و آرد بادام هندی است، توصیه می‌کنم برای بهترین نتیجه به دستور العمل مخصوص آرد برنج پایبند باشید. آرد برنج سفید طعمی نسبتاً خنثی دارد که طعم آن دقیقاً مانند هر چیزی است که می خواهید.

به عنوان مثال، پخت کوکی ها طعمی شبیه کوکی ها خواهد داشت. مگر اینکه ابعاد به نحوی نادرست بود! آرد برنج قهوه‌ای نسبت به آرد برنج سفید طعمی مغذی‌تر و خاکی‌تر دارد (در مقایسه با برنج سفید بسیار شبیه برنج قهوه‌ای).

در حالی که فکر می‌کنم در پخت شیرینی طعم عالی دارد، اما طعم کمی «سالم» دارد که برخی افراد آن را دوست ندارند.

قیمت هر کیلو برنج قهوه ای

آرد برنج را در ظرفی در بسته نگه دارید با در بسته نگه داشتن آن، عمر مفید آن افزایش می یابد. آرد برنج حاوی فیبر بیشتری نسبت به آرد همه منظوره معمولی است، اما مشخصات تغذیه ای آن نسبتا مشابه است. وجه تمایز اصلی این است که آرد برنج بدون گلوتن است و برای افراد مبتلا به بیماری سلیاک، عدم تحمل گلوتن غیر سلیاک و کسانی که از رژیم غذایی بدون گلوتن پیروی می کنند مناسب است.

FODMAP ها نیز در این آرد کم هستند. آرد برنج را می توان در بسیاری از دستور العمل های مشابه آرد همه منظوره معمولی (نان، کلوچه، سس غلیظ کننده، کلوچه، براونی، پنکیک و غیره) استفاده کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.