کیوی یا انگور فرنگی چینی، معروف به کیوی، یک توت بزرگ است که عمدتاً در چین رشد می کند.

دارای رنگ قهوه ای با بافت خز مانند خوراکی در خارج است.

کیوی در تنکابن یکی از بهترین کیوی ها می باشد.

داخل آن دارای گوشت سبز روشن با دانه های سیاه ریز است که برای مصرف نیز بی خطر هستند.

طعمی شیرین و تند دارد که آن را متمایز می کند و به صورت خام مصرف می شود.

این یک غذای محبوب در بسیاری از کشورها و افزودنی سالم به صبحانه و ناهار است.

کیوی

کیوی سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین C، فیبر غذایی و سایر مواد مغذی ضروری است که می تواند بدن شما را تغذیه کند.

برای سلامت دستگاه گوارش و سیستم ایمنی بدن شما مفید است.

یک وعده 100 گرمی کیوی تنها حاوی 63 کالری است که آن را به یک میان وعده بدون احساس گناه برای مراقب وزن تبدیل می کند.

علاوه بر این، محتوای فیبر غذایی آن را به یک انتخاب عالی برای افزودن به رژیم غذایی خود تبدیل می کند.

فواید بالقوه میوه کیوی برای سلامتی به شرح زیر است:

ممکن است به آسم کمک کند
ایمنی را تقویت می کند
سلامت دستگاه گوارش را بهبود می بخشد
برای سلامت قلب مفید است
ممکن است از سرطان جلوگیری کند
برای مراقب وزن خوب است
برای پوست مفید است
ممکن است سلامت چشم را بهبود بخشد
فواید در بارداری
ممکن است از سلامت استخوان حمایت کند

ممکن است به آسم کمک کند
آسم یک بیماری تنفسی جدی است که می تواند کیفیت زندگی شما را کاهش دهد.

مرکبات که سرشار از ویتامین C هستند می توانند برای بهبود مشکلات تنفسی و تسکین آسم مفید باشند.

مطالعات نشان می دهد که غذاهای حاوی ویتامین C و E نیز می توانند عملکرد ریه را در کودکان بهبود بخشند.

ایمنی را تقویت می کند
ویتامین C عملکرد روان بدن را تضمین می کند. ویتامین C و آنتی اکسیدان های موجود در کیوی ایمنی را تقویت کرده و بدن شما را سالم نگه می دارد.

آنها تولید گلبول های سفید خون را افزایش می دهند که می توانند از عفونت محافظت کنند.

علاوه بر این، به عملکرد گلبول های سفید خون کمک می کند و از آنها در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *