لوبیا سبز مورد علاقه مردم در سراسر جهان است و در بسیاری از غذاهای لذیذ استفاده می شود.

فواید لوبیا سبز توسط تحقیقات تأیید شده است که می‌گوید می‌تواند خطر ابتلا به برخی سرطان‌ها را کاهش دهد، بینایی شما را تقویت کند، به جلوگیری از برخی ناتوانی‌های مادرزادی کمک کند و خطر بیماری قلبی را کاهش دهد.

لوبیا سبز منجمد فروش بسیار بالایی دارد.

همه اینها را می توان به لوتئین و زآگزانتین، ترکیبات قوی موجود در آنها نسبت داد.

لوبیا سبز یا لوبیا چیتی سرشار از مواد مغذی حیاتی و ویتامین های K، C و A است.

لوبیا سبز

ویتامین K نقش مهمی در لخته شدن خون دارد و به ساخت استخوان ها کمک می کند.

ویتامین A بینایی را تقویت می کند، در حالی که ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است – و هر دو ویتامین به رشد و توسعه تمام بافت های بدن کمک می کنند.

در این مقاله، بیشتر در مورد لوبیا سبز، فواید آنها، حقایق تغذیه ای آن ها و اینکه چگونه می توانید آن را به رژیم غذایی خود اضافه کنید، خواهید آموخت. برای دانستن بیشتر به پایین بروید!

محتوای فیبر موجود در لوبیا به پیشگیری از انواع سرطان، بیماری قلبی و دیابت کمک می کند.

فیبر همچنین به سلامت گوارش کمک می کند ، کلسیم موجود در لوبیا سلامت استخوان ها را افزایش می دهد، در حالی که لوتئین و زآگزانتین بینایی را تقویت می کنند.

مصرف زیاد لوبیا سبز نیز می تواند خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش دهد.

این لوبیا سرشار از ترکیبات زیست فعال مختلف است که از سرطان محافظت می کند.

کربوهیدرات‌های غیرقابل هضم آنها توسط باکتری‌های روده تخمیر می‌شوند که منجر به اثرات ضد التهابی می‌شود.

این لوبیا همچنین دارای شاخص گلیسمی پایینی است که با خطر سرطان پایین نیز مرتبط است.

لوبیا سبز حاوی ساپونین، گاما توکوفرول و فیتواسترول است که همگی ترکیباتی با خواص ضد سرطان هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *